Nyhed - Grejbank

Grejbank

23. december 2017

Fanø Skiklub – nu med grejbank!

Så er det igen blevet tid til en kort opdatering fra Fanø Skiklub.

I bestyrelsen knokler vi virkeligt på med opgaverne – der er jo nok at se til, når man starter noget nyt op helt fra bunden. Derfor er det også en stor tilfredsstillelse, når arbejdet bærer frugt.

Vi har netop modtaget en økonomisk håndsrækning fra Fanø Kommune og Folkeoplysningsudvalget til vores arbejde med at oprette en grejbank – en samling af forskelligt udstyr som klubbens medlemmer kan låne. Det er vi enormt taknemmelige for. En del af vore medlemmer er begyndere, mange er børnefamilier – indkøb af grej, løbende udskiftning af samme (ungerne vokser jo!) kan være en bekostelig affære. Så i stedet for at alle skal ud og købe ski i alle størrelser, så får vi nu muligheden for at tilbyde, at man som medlem kan låne sig frem.

Medlemstilgangen i Fanø Skiklub fortsætter. Senest ser det ud til, at vores annoncering af diverse sæsonaktiviteter har skabt en mindre bølge af indmeldelser. Dejligt!

Fanø Skiklub.