Nyhed - Skimesse

Fællestur til Sportigan

20. december 2017

Fællestur til Sportigan efterfulgt af lidt godt til ganen.

Fredag den 13. januar afholder vi klubaften. Vi mødes kl. 16:30 ved en af vore gode samarbejdspartnere, Sportigan Esbjerg i Strandbygade, som holder ski-weekend. Her kan der helt sikkert gøres en god handel eller to – og Mogens har tilbudt halv pris på skiservice til Fanø Skiklubs medlemmer. Derefter tager vi ud og spiser en bid brød sammen. Tilmelding på mail til info@fanoskiklub.dk.

I bestyrelsen arbejder vi pt. med at forberede den ordinære generalforsamling. Der skal afholdes valg, der skal fastsættes kontingentsatser, der skal træffes beslutning om oprettelse af forskellige stående udvalg. Bl.a. vil vi gerne fra bestyrelsens side have sat gang i det sportslige arbejde med at tilbyde træning udenfor selve skisæsonen. Dato for og annoncering af generalforsamlingen følger.

Med ønsket om en glædelig jul, et godt nytår og ikke mindst en fremrangende skisæson,

Fanø Skiklub.